♥♥♥ به وب من خوش آمدی ♥♥♥ دانلود بازی Shoot Many Robots
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی Shoot Many Robots
نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394
ساعت : 5:25
نویسنده : Mehdi

Shoot Many Robots عنوان یک بازی فانتزی و شوتر می باشد که توسط شرکت Ubisoft منتشر شده است . این شرکت در پی موفقیت های قابل توجه بازی شانک ، اقدام به نشان دادن علاقه به بازی های ماجراجویی و کم حجم کرده است . می بایست با استفاده از انواع سلاح ها ، به یک کارخانه ی روبات سازی بروید و تمام روبات های موجود در آن را از بین ببرید . شما در این بازی نقش P.Walter را دارید که با کشتن روبات ها ، Xp و یا همان امتیاز کسب خواهید کرد که این امتیازات ، شما را قوی تر خواهد کرد .

 

Shoot Many Robots PC دانلود بازي Shoot Many Robots براي PC

 

 

تصاویر محیط بازی :

Shoot Many Robots S2 Smal دانلود بازي Shoot Many Robots براي PC Shoot Many Robots S1 Smal دانلود بازي Shoot Many Robots براي PC

Shoot Many Robots S4 Smal دانلود بازي Shoot Many Robots براي PC Shoot Many Robots S3 Smal دانلود بازي Shoot Many Robots براي PC

 

 

caution دانلود بازي Shoot Many Robots براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازي Shoot Many Robots براي PC پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازي Shoot Many Robots براي PC لینک دانلود :   Rapidshare   Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: دانلود بازی Shoot Many Robots , بازی های جدید pc , دانلود بازی هک, دانلود بازی جدید,